Napíšte nám

 

Navštívte nás

Sloboda a Solidarita Receptúra 16.044: "Halušky zemiakové. Halušky zemiakové v prášku, voda, masť, soľ. Vodu zmiešame so zmesou, a po uvarení prelejeme masťou." Keď sa pani Zmajkovičová postará, aby naše deti prestali kŕmiť v školských jedálňach takýmito svinstvami, pozrieme sa inou optikou aj na jej súčasný záťah proti školským bufetom.
Čo prinesie Zmajkovičovej návrh deťom? Napríklad bravčovú masť miesto celozrnného pečiva.
Páči sa 110 ľuďom,
komentárov: 26
Sloboda a Solidarita ANGELA, PROSÍM, VYDRŽTE Angela, vydržte, prosím, tlak Francúzska, Talianska, Španielska a ďalších nezodpovedných krajín na poľavenie z rozpočtovej nezodpovednosti, inak sa celý projekt Európskej únie zrúti ako domček z karát.
Výzva Richarda Sulíka Angele Merkelovej
Páči sa 131 ľuďom,
komentárov: 16
Sloboda a Solidarita Efektívnosť, transparentnosť, kontrola. To sú priority SaS, ktoré budú napĺňať naši nominanti v komunálnych voľbách. Sme jediná strana, ktorá svoje hodnoty na celoštátnej úrovni dôsledne presadzuje aj v regiónoch. Vrátane toho, že so Smerom, ktorý sa nehanbí zneužívať štátne prostriedky na vybranú podporu svojich miestnych pašov, nebudeme spolupracovať nikde.
Ľubomír Galko v tablet.tv
Páči sa 61 ľuďom,
komentárov: 8

Maďarsko za eurofondy postavilo diaľničný tunel na rovine

pošli na vybrali.sme.sk

Andor Jakab na svojom blogu píše o korupcii v Maďarsku v súvislosti s eurofondmi. Píše o tom, ako je korupcia systémová, ale píše aj o jej jednotlivých príkladoch. Z nich najzaujímavejší je bizarný prípad, keď bol pri stavaní diaľníc postavený tunel na rovnej zemi.

Výstavba tunelov na rovine bez kopcov bude zrejme dosť výnimočná nielen na maďarské pomery. Andor Jakab hovorí, že ohľadom tohto tunelu sa uskutočnili „vyšetrovania“, podľa nich však išlo o hospodárne využité peniaze – a tunel na rovine tak mal byť najlacnejšou alternatívou.

 i-like-hungary-3.jpg

 i-like-hungary-2.jpg

Andor Jakab tiež píše o rekonštrukcii železnice, ktorá stála takmer pol miliardy eur, pričom zrekonštruovaných bolo len 67 kilometrov. Jeden kilometer rekonštrukcie starej trate tak stál 7,3 milióna eur za kilometer, pričom vybudovanie úplne novej trate pre moderné vlaky TGV vo Francúzsku stojí 10 miliónov eur za kilometer.

 

Vláda efektivitu využitia týchto peňazí obhajuje tým, že Maďarsko sa vstupom do EÚ zaviazalo k obnove tratí. Rovnako pripomína, že 85% nákladov financuje Európska únia. Cena tejto trate však bola navýšená o 15%, ohľadom čoho sa Andor Jakab zamýšľa, či to nebolo zámerom vlády – aby tak v skutočnosti Európska únia zaplatila celú predraženú rekonštrukciu.

 

Zdroj:andorjakab.blog

Pár zaujímavých skutočností o eurofondoch Dán, ktorý si za peniaze z EÚ postavil lyžiarsku zjazdovku na ostrove bez kopcov a snehu, dostal od EÚ ďalšie peniaze Dostávame z EÚ oveľa viac peňazí ako platíme?