Sloboda a Solidarita OBHAJUJE NEOBHÁJITEĽNÉ Tento pán sa už neobháji. Z tlačovej besedy, na ktorej musel vysvetliť, prečo ľudia nevedia, či a koľko majú platiť za odvody, jednoducho ušiel. To, že predtým šéfoval spoločnosti SAP a dnes práve vďaka tomuto systému jeho Finančná správa nefunguje, nemôže byť náhoda. Hlavne, že bol SAP 5x drahší ako predošlý systém.
Finančná správa za chyby v údajoch nemôže, tvrdí šéf Imrecze
Páči sa 119 ľuďom,
komentárov: 37
Sloboda a Solidarita MILÝ VIKTOR! Píšem ti po slovensky. Jednak po maďarsky neviem (kto by bol pred pár rokmi povedal, že mi to bude treba), jednak chcem, aby si moji voliči vedeli prečítať, čo ti píšem. Viktor, my nie sme nepriatelia. Teraz je nepriateľ niekto iný, a píšem ti, že je to Brusel. Aby si vedel.
Prečo Marian Kotleba píše Viktorovi Orbánovi?
Páči sa 125 ľuďom,
komentárov: 71
Billboardy (všetky)

Maďarsko za eurofondy postavilo diaľničný tunel na rovine

pošli na vybrali.sme.sk

Andor Jakab na svojom blogu píše o korupcii v Maďarsku v súvislosti s eurofondmi. Píše o tom, ako je korupcia systémová, ale píše aj o jej jednotlivých príkladoch. Z nich najzaujímavejší je bizarný prípad, keď bol pri stavaní diaľníc postavený tunel na rovnej zemi.

Výstavba tunelov na rovine bez kopcov bude zrejme dosť výnimočná nielen na maďarské pomery. Andor Jakab hovorí, že ohľadom tohto tunelu sa uskutočnili „vyšetrovania“, podľa nich však išlo o hospodárne využité peniaze – a tunel na rovine tak mal byť najlacnejšou alternatívou.

 i-like-hungary-3.jpg

 i-like-hungary-2.jpg

Andor Jakab tiež píše o rekonštrukcii železnice, ktorá stála takmer pol miliardy eur, pričom zrekonštruovaných bolo len 67 kilometrov. Jeden kilometer rekonštrukcie starej trate tak stál 7,3 milióna eur za kilometer, pričom vybudovanie úplne novej trate pre moderné vlaky TGV vo Francúzsku stojí 10 miliónov eur za kilometer.

 

Vláda efektivitu využitia týchto peňazí obhajuje tým, že Maďarsko sa vstupom do EÚ zaviazalo k obnove tratí. Rovnako pripomína, že 85% nákladov financuje Európska únia. Cena tejto trate však bola navýšená o 15%, ohľadom čoho sa Andor Jakab zamýšľa, či to nebolo zámerom vlády – aby tak v skutočnosti Európska únia zaplatila celú predraženú rekonštrukciu.

 

Zdroj:andorjakab.blog

Pár zaujímavých skutočností o eurofondoch Dán, ktorý si za peniaze z EÚ postavil lyžiarsku zjazdovku na ostrove bez kopcov a snehu, dostal od EÚ ďalšie peniaze Dostávame z EÚ oveľa viac peňazí ako platíme?