Napíšte nám

 

Navštívte nás

Sloboda a Solidarita Daj človeku rybu, nakŕmiš ho na deň. Nauč ho loviť, nakŕmiš ho na celý život. Toto staré čínske príslovie platí v plnom rozsahu aj v tomto prípade. Ľudia by mali mať možnosť sami sa rozhodnúť, či chcú ostať závislí, alebo sa naučia tie ryby chytať aj sami. A žiaden zákon ani dodávateľ tepla by ich v tom obmedzovať nemal.
Teplo v zajatí dodávateľov | HNblogy
Páči sa 40 ľuďom,
komentárov: 2
Sloboda a Solidarita RICHTER POTVRDIL, ŽE NA MINISTERSKÝ POST NEPATRÍ Dnešná schôdza o odvolávaní ministra práce, sociálnych vecí a rodiny potvrdila, že Ján Richter na tento post nepatrí. Vo svojich vystúpeniach sa hrdo prihlásil k dotovaniu megaúspešného exekútora i k "dobrým radám" smeráckym starostom, akú firmu na eurofondy si majú vybrať. Je hanba, že jeho kolegovia to buď nevidia alebo nesmú vidieť.
Páči sa 104 ľuďom,
komentárov: 19
Sloboda a Solidarita Už aj vo Vatikáne sa liberalizuje a otvára sa nový pohľad na spolužitie ľudí. Ale slovenská spoločnosť akoby sa stále potrebovala vyrovnávať skôr s 19. ako s 21. storočím.
Martin Poliačik vs. Aliancia za rodinu
Páči sa 191 ľuďom,
komentárov: 62

Europoslanci v čase krízy žiadajú navýšenie svojho rozpočtu, aby si mohli kupovať popularitu

pošli na vybrali.sme.sk

V časoch krízy, keď členské štáty šetria, škrtajú alebo zmrazujú nárast výdavkov, prichádza Európsky parlament so žiadosťou o navýšenie rozpočtu. Poslanci obvinili členské štáty z toho, že „ignorujú ich skutočné rozpočtové požiadavky.“

Podľa dokumentov, ktoré má k dispozícii Daily Telegraph, však viac ako o skutočné potreby europoslancom záleží na ich vlastnej popularite. Napriek kríze žiadajú poslanci 24 percentné navýšenie rozpočtu pre „komunikáciu“ a ovplyvňovačov verejnej mienky. V Európskom parlamente v súvislosti s voľbami v roku 2014 vládne panika, keďže posledné voľby v roku 2009 skončili fiaskom – účasť v týchto voľbách bola najnižšia v histórii. Toto odzrkadľuje extrémne nízku popularitu Európskeho parlamentu. Práve Európsky parlament však je jedinou inštitúciou Európskej únie, v ktorej majú občania možnosť zvoliť si vlastných zástupcov. Vo všetkých ostatných inštitúciách sú predstavitelia dosadení, takže občania nemajú veľký vplyv na ich zloženie.

 

Keď Európsky parlament nemajú ľudia radi dobrovoľne, snaží sa kúpiť si ich priazeň za ich vlastné peniaze. Daily Telegraph spomína viaceré projekty, ktoré sú vytvorené za účelom ovplyvnenia verejnej mienky. O 36% majú byť navýšené výdavky na „audio-vizuálne informácie“, súčasťou ktorých je aj neslávne známa televízia Europarl TV, ktorá s rozpočtom 8 miliónov eur má len 830 divákov denne. Samotný rozpočet parlamentu na propagandu stúpne o 20% na 45 miliónov eur.

 

Európski poslanci tiež žiadajú ďalšie peniaze na financovanie výstavby drahého „Múzea európskej histórie“, ktoré má slúžiť na propagovanie úspechov Európskej únie. O 9,8% tiež majú stúpnuť príspevky pre politické „nadácie“, napriek vážnym problémom pri financovaní, na ktoré poukazuje interný audítor. Predseda Európskeho parlamentu Martin Schulz nedávno vyhlásil: „väčšina verejnosti vníma europoslancov ako nepotrebné ľudské bytosti.” Ak toto vnímanie chce skutočne zmeniť, Európsky parlament by zrejme mal prehodnotiť svoje súčasné aktivity.

Zdroj:telegraph, iness

Európska únia v roku 2012 minie viac ako štvrť miliardy eur na propagandu Európska únia platí 8,5 milióna eur za televíziu, ktorú sleduje len 850 ľudí Radoví europoslanci zarábajú viac, ako nemecká kancelárka Merkelová Odhady nákladov na výstavbu „Európskeho múzea histórie“ sa zdvojnásobili na 137 miliónov libier