Sloboda a Solidarita PREDSTAVILI SME VOLEBNÝ PROGRAM AGENDA 2020 je komplexný ekonomický program obsahujúci konkrétne opatrenia pre zlepšenie podmienok podnikateľov aj všetkých ľudí. Ponúkame riešenia pre každého, kto chce na Slovensku slušne žiť, pracovať a podnikať.
6 krokov, aby sa doma oplatilo žiť, pracovať a podnikať
Páči sa 145 ľuďom,
komentárov: 29
Sloboda a Solidarita PRINC BAJAJAN A TEPLÁRENSKÝ DRAK Vláda, zablokovaním individuálnych kotolní, ľuďom prakticky zakázala pri vykurovaní myslieť ekonomicky. Komu vyhovuje takéto teplárenské nevoľníctvo? Napríklad aj starostovi Petržalky Bajanovi.
Princ Bajajan a teplárenský drak
Páči sa 71 ľuďom,
komentárov: 5
Billboardy (všetky)

Europoslanci v čase krízy žiadajú navýšenie svojho rozpočtu, aby si mohli kupovať popularitu

pošli na vybrali.sme.sk

V časoch krízy, keď členské štáty šetria, škrtajú alebo zmrazujú nárast výdavkov, prichádza Európsky parlament so žiadosťou o navýšenie rozpočtu. Poslanci obvinili členské štáty z toho, že „ignorujú ich skutočné rozpočtové požiadavky.“

Podľa dokumentov, ktoré má k dispozícii Daily Telegraph, však viac ako o skutočné potreby europoslancom záleží na ich vlastnej popularite. Napriek kríze žiadajú poslanci 24 percentné navýšenie rozpočtu pre „komunikáciu“ a ovplyvňovačov verejnej mienky. V Európskom parlamente v súvislosti s voľbami v roku 2014 vládne panika, keďže posledné voľby v roku 2009 skončili fiaskom – účasť v týchto voľbách bola najnižšia v histórii. Toto odzrkadľuje extrémne nízku popularitu Európskeho parlamentu. Práve Európsky parlament však je jedinou inštitúciou Európskej únie, v ktorej majú občania možnosť zvoliť si vlastných zástupcov. Vo všetkých ostatných inštitúciách sú predstavitelia dosadení, takže občania nemajú veľký vplyv na ich zloženie.

 

Keď Európsky parlament nemajú ľudia radi dobrovoľne, snaží sa kúpiť si ich priazeň za ich vlastné peniaze. Daily Telegraph spomína viaceré projekty, ktoré sú vytvorené za účelom ovplyvnenia verejnej mienky. O 36% majú byť navýšené výdavky na „audio-vizuálne informácie“, súčasťou ktorých je aj neslávne známa televízia Europarl TV, ktorá s rozpočtom 8 miliónov eur má len 830 divákov denne. Samotný rozpočet parlamentu na propagandu stúpne o 20% na 45 miliónov eur.

 

Európski poslanci tiež žiadajú ďalšie peniaze na financovanie výstavby drahého „Múzea európskej histórie“, ktoré má slúžiť na propagovanie úspechov Európskej únie. O 9,8% tiež majú stúpnuť príspevky pre politické „nadácie“, napriek vážnym problémom pri financovaní, na ktoré poukazuje interný audítor. Predseda Európskeho parlamentu Martin Schulz nedávno vyhlásil: „väčšina verejnosti vníma europoslancov ako nepotrebné ľudské bytosti.” Ak toto vnímanie chce skutočne zmeniť, Európsky parlament by zrejme mal prehodnotiť svoje súčasné aktivity.

Zdroj:telegraph, iness

Európska únia v roku 2012 minie viac ako štvrť miliardy eur na propagandu Európska únia platí 8,5 milióna eur za televíziu, ktorú sleduje len 850 ľudí Radoví europoslanci zarábajú viac, ako nemecká kancelárka Merkelová Odhady nákladov na výstavbu „Európskeho múzea histórie“ sa zdvojnásobili na 137 miliónov libier